Виховні заходи

Виховний захід - квест 

"Барвистий віночок України"


Мета:

 збагачувати знання дітей про квіти, їх вшанування як оберегів людського життя, їхнє значення у віночку;
 розвивати інтерес до народних звичаїв та обрядів,
пов’язаних із квітами:
сприяти розвитку логічного мислення, пізнавальних здібностей та інтересів, уваги та пам'яті;
вчити бачити красиве і корисне поряд;
виховувати любов до своєї Батьківщини, бережливе ставлення до природи рідного краю.



Хід гри:

Учень .
Є край, де найкращі у світі пісні
І цвітом чарує калина
Де сонечко вперше всміхнулось мені ,
Де дім мій - моя Україна
Учениця.
Перше наше слово з нами повсякчас, 

Мати-Україно, ти одна у нас! 
Ниви і діброви, і садів окрас — 
Рідна мати Батьківщино, 
Ти ж одна у нас!
Учениця.

Хай же мир і дружба поєднають всіх, 

І дзвенить дитячий безтурботний сміх. 
Нам зоріє доля світла і ясна. 
Рідна мати Батьківщино, 
Ти ж у нас одна!

Учениця.
 Зацвітає калина,

Зеленіє ліщина.
Степом котиться диво-луна.
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина,
Що, як тато і мама, одна!

Учениця.
Струмок серед гаю, як стрічечка.

На квітці метелик, мов свічечка.
Хвилюють, маюють, квітують поля

Добридень тобі, Україно моя!

ДОБРИЙ ДЕНЬ, МАТУСЮ УКРАЇНО
Добрий день, матусю Україно!
Сходить сонце радості й добра.
Україно, я твоя дититна,
Крапелька великого Дніпра.
Приспів:
Україно моя, золоті твої поля,
Небо ніжно-голубе, що під ним усе цвіте.
Яблуневі сади і смерекові ліси,
Ніжна пісня солов`я - рідна матінка Земля.
Не дивись, що я така маленька,
Час мине - я швидко підросту
І усю любов свого серденька
Я тобі в дарунок принесу.
Приспів:
Україно моя, золоті твої поля,
Небо ніжно-голубе, що під ним усе цвіте.
Яблуневі сади і смерекові ліси,
Ніжна пісня солов`я - рідна матінка Земля.


Вчитель:
- Вітаємо всіх на патріотичному квесті
"Барвистий віночок України"

Учні:
Вийшли зрання на гуляння

Українські діти,
Їх стрічали і вітали
Українські квіти.


У віночку нашім
 Різнобарвні квіти —
Символ України
І дарунок літа.

Тож усім на нього
 Подивитись любо:
Гілочку зелену
Узяли у дуба,
 Квіточку любистку,
Щоб усіх любили,
 У барвінку листя,
 Аби довго жили.


Чорнобривців квіти,
Щоб чорніли брови,
Кетяги калини —
Для краси й любові.

У вінок вплітають
Колосочки жита,
Щоб могли багато
 І в достатку жити.

 А в червонім маку,
 Що цвіте у полі,
Кров людей, пролита
У боях за волю.

Є ще різні квіти
В нашім ріднім краї,
Їх веселе літо
У вінок вплітає.

Вчитель.
- Сьогоднішня наша гра присвячена нашій милій Україні, яку ми всі дуже любимо.
 Україна для нас найрідніша, найдорожча, найкраща у світі, бо це наша рідна земля.
 Не можна уявити хлібне поле без його супутників – без чудових квітів: ромашок, волошок, маків.
 І саме іменами таких чарівних квітів називаються наші команди.
Умови та правила гри:
1. У грі беруть участь 3 команди по 5 учасників.
2. Кожна команда отримує карту на якій позначено 6 станці
3. Учасники зобов'язані пройти по черзі усі станції .
4. На кожній станції будуть різні завдання. Після кожного виконаного завдання , команда отримає один елемент українського віночка(квіти: ромашка, мак, волошка, сонях; пшеничний колосок; жовту і синю стрічки) і наклеєну наклейку в карті,яка буде означати,що станцію успішно пройдено.
5. Команда, котра найшвидше збере елементи українського віночка  буде переможницею.
6. Наприкінці гри, команди разом з ведучими на стенді викладають український віночок з тих квіток , які отримали на кожній станції після виконаного завдання.
         Прийшов час представитись командам.

Капітан першої команди:
- Ми команда " Ромашки "
(Команда дружно говорить вірш)
Ми ромашки – квіти милі,
Пелюстки в нас білі-білі.
В парах весело кружляєм,
Жовтим оком всім моргаєм.



Члени команди:
1. Ромашка не тільки прикрашає луги і поля, але і приносить здоров'я людям, лікує від різних хвороб.
2. Чай із сухих квіточок ромашки дають дитині від болів у шлунку.
3. Настоєм ромашки промивають очі, полощуть горло, роблять компреси на забиті місця.
4. За красу і корисність люди дуже полюбили ромашку.
5. Цю скромну і милу квітку вплітають у віночки дітям, щоб дитина ніжною та здоровою була.
Вчитель.
-        Ось яка корисна ця квітка. Тому цю красуню слід не тільки берегти, а й розмножувати, щоб не загинуло ромашкове поле.

Капітан другої команди:
-Ми команда " Волошки "
(Команда дружно говорить вірш)
Ми волошки серед літа
Танцювали вальс у житі.
Всі веселі, всі в обнові
В нас віночки волошкові.


Члени команди:
1.              Волошка – символ дівочої краси, ніжності, душевного тепла.
2.             Вважається, що волошки мають значну магічну силу як оберіг від злих духів, лихої долі та всіляких напастей.
3.              Тому їх навіть вирощують при садибах, освячують на Маковея та Великого Спаса.
4.            Відвар сухих квіток волошки треба пити при хворобах шлунку та при сильному кашлі.
5.             Цим самим відваром можна промивати очі, що закисають, натирати шкіру, коли свербить.

Вчитель.
- Так ця квітка допомагає людям. Волошка теж лікарська рослина.

Капітан третьої команди:
- Ми команда " Маки "
(Команда дружно говорить вірш)
Запалали в чистім полі
Ніби промені червоні,
То палає в полі так
Польовий, червоний мак.

Члени команди:
1.              Мак – символ безмежності зоряного світу, здоров'я, краси.
2.             Мак в українців пов’язаний із його чудодійними властивостями.
3.              За давніми віруваннями, мак оберігає людину від злих духів (відьом, упирів).
4.            Якщо насінням маку посипати домівку, туди не зможе проникнути лиха сила, аж поки не збере всі зернятка.
5.             Зерно маку освячували на Маковея або Спаса.



Вчитель.
-        Український вінок – це своєрідний оберіг. У нього є чарівна сила, що біль знімає, силу береже, тому, що кожна квітка – лікар-оберіг.

Перегляд відеомультфільму „ Український віночок”
https://www.youtube.com/watch?v=h-VNaBdc4XE

-        Ми сьогодні теж сплетемо свій барвистий український вінок.  А квіти для віночка ви отримаєте на кожній станції, якщо виконаєте завдання. Отож розпочинаємо гру, а з якої станції розпочне гру кожна команда -  визначить жеребкування.

Команди розходяться по станціях.

Поки команди проходять маршрут, вчитель працює з глядачами.


1. Розгадування загадок про квіти.
2. Фізкультхвилинка.
https://www.youtube.com/watch?v=YL6zH_jqpXo

Вчитель.  
-        В народі існує дуже багато видів вінків.
-        ( Перегляд ілюстрацій віночків.)
Українська земля щедро обдарована природою. Близько 5000 видів рослин вплетені у різнобарвний вінок української флори. Праліси Полісся і зелених Карпат, різнотрав’я дніпровських лук, безкраї лани золотої пшениці, квітучі сади, квітники навколо біленьких хат – усе це мальовнича Україна, її неповторна краса.  Предки вірили, що рослини-обереги проганяють все лихе. Віночки не тільки для краси носили, а й щоб зло відігнати. І нині в Карпатах подекуди сплітають віночки навіть для корів, коли вперше виганяють їх на пашу.  

Команди повертаються.
Створюємо символічний віночок із зібраних учнями на станціях квітів.


Підведення підсумків. Нагородження команд.
Вчитель.
Ось і підійшла до закінчення наша гра.
Ви сьогодні всі старались
Квітів стільки назбирали:
Мак жагучий,сонях жовтий,
Колоски пшеничні
І ромашки, і волошки
Й синьо-жовті стрічки.
Після цих зусиль старанних,
Виконавши всі завдання,
Станьмо дружно у півколо
І сплетімо віночок у школі.
Учениця.
Привітний і світлий наш сонячний дім,
Як радісно й весело жити у нім.
Тут мамина пісня і усмішка тата.
В любові й добрі тут зростають малята.
Дзвінка наша пісня до сонечка лине:
«Мій сонячний дім — це моя Україна!»

„Сонячний віночок
(пісня)
Ой піду я собі плаєм
Аж на гороньку круту.
Квіточок там назбираю
І в віночок заплету
Із рум'янку й материнки,
Із зеленого барвінку,
Ще і сонця промінці
Заплету я в квіти ці.
 
Приспів:
Сонячний віночок, зоряний віночок,
А ще файна коломийка заплете таночок.
А ще заспіваю в сонячнім розмаї
На усі Карпати-гори красних співаночок.
 
Моя пісенька озветься
у долині, у гаю,
У прозорому джерельці
Забринить у кришталю.
Одягну я свій віночок
І загляну у струмочок,
І люстеречко ясне
В пісню поведе мене.

Завдання 

Станція " Розумнички "
 
1) У якій державі ви живете?
(В Україні).

2) Яке місто є столицею України?                   (Київ).

3) Яка найбільша річка України?                   (Дніпро).

4) Які ви знаєтк символи держави?                (Герб, прапор, гімн).
5) Велике зібрання творів Т. Шевченка. (Кобзар).
6) Які кольори державного прапора України? (Синій,жовтий).
7) Найвищі гори України? (Карпати).
8) Кущ, оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. (Калина).
9) Розписане різноманітними символами яйце. (Писанка).
10) Сплетені в коло квіти, ним прикрашають голову.(Вінок).

Станція " Перлинки народної мудрості"
                         (З'єднати прислів'я.)
Батьківщина-мати,                         українська держава.
Всюди добре,                                    немає України.
Рідна земля – мати,                        земний рай.
Рідний край –                                  умій за неї постояти!
Без верби і калини                         а вдома найліпше.
Наша слава –                                   а чужа – мачуха.


Станція " Розсипаночка"
(З розсипаних слів скласти прислів'я.)

Людина без Вітчизни, як соловей без пісні.



 Станція " Талановиті пальчики"
 Команда робить одну аплікацію – квітка команди з долоньок.
           На столі лежать кольоровий папір, клей, ножиці, олівці.


 Станція " Таночок"
(Під музичний супровід повторити 3 елементи українського таночка)



Станція " Пазл "
(Із пазлів скласти малюнок, на якому зображено квіти-рослини українського віночка.














Виховна година на тему: 
«Подорож на планету Доброта»
МЕТА - розвивати  у учнів впевненість, що успіх залежить від власних зусиль, від того, наскільки ми будемо людяними, гуманними, толерантними у стосунках; навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги; пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного,морального, бажання берегти людську гідність; виховувати повагу до людей, доброзичливість, здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості.

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ
§                                 підвищення рівня впевненості своїх людяних якостей;
§                                 створення умов для розкриття таких якостей як гуманізм та толерантність у стосунках;
§                                 поповнити знання учнів про ознаки справжньої дружби;
§                                 вдосконалити правила поведінки на кожний день;
§                                 розробити портрет «доброї людини»;
§                                 підвищення інтересу у дітей до бажання берегти людську гідність;
§                                 покращити навички спілкування з однолітками;
§                                 пробудити у учнів інтерес до високо моральних вчинків.
§                                 підвищити здатність прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості.
ОБЛАДНАННЯ -  компьютер, аркуші з завданням,чисті аркуші та олівці, кольоровий папір, лист-завдання, карта подорожі, конверти із завданням, лист-звернення з планети «Доброта».

ХІД  ВИХОВНОЇ ГОДИНИ
Діти, сьогодні на нас з вами чекає подорож на планету у міжпланетному  просторі. На яку саме ми зараз з вами дізнаємося. І в цьому як завжди нам допоможе казка.
КАЗКА: Жила-була на землі дівчинка,яка мала ім’я Любов. Самотньо їй було на світі без подружки. Ось вона й звернулася до старця, який прожив вже понад сто років і був чарівником.
- Допоможи мені, дідусю, обрати собі подружку, щоб я могла з нею дружити все своє життя.
Замислився чарівник й сказав:
- Приходь до мене завтра вранці, коли перші птахи заспівають та роса ще не висохне.
Так і зробила дівчинка. Вранці, коли сонце ледь-ледь з’явилося на горизонті прийшла Любов в умовлене місце. Прийшла та бачить: стоять п’ять прекрасних дівчаток, одна другої краще.
- Ось, обирай,- говорить Чарівник,- одну звуть Радість, другу – Вдача, третю – Краса, четверту – Печаль, п’яту- Доброта,
- Вони всі прекрасні – сказала Любов,- не знаю кого і обрати.
- Твоя правда,- відповів Чарівник,- вони всі прекрасні, і ти в своєму житті обов’язково з кожною з них зустрінешся, можливо ще й подружишся, але сьогодні і зараз тобі потрібно обрати лише одну. Саме вона і буде тобі подружкою і опорою на все твоє життя.
Підійшла Любов до дівчаток ближче, подивилася кожній прямо в очі і замислилась…
А кого б обрили ви? Чому?
Так вірно. Любов підійшла саме до дівчинки, яке мала  ім’я  Доброта. Доброта протягла їй руки.
- Чому Любов обрала саме Доброту?
Так от, сьогодні ми з вами здійснимо подорож саме на планету «Доброта». Але на цій планеті трапилося лихо: жителі планети Добра забули девіз за яким  їм потрібно жити і все в них пішло шкереберть. От вони і розіслали листи з закликами про допомогу.
Заходить  листоноша.
- Один з таких листів потрапив до нашого класу, давайте зачитаємо.
ЛИСТ
«Любі діти! Допоможіть нам, будь ласка. Шлях до нашої планети буде нелегким. Долаючи перешкоди, які будуть траплятися на вашому шляху, ви маєте допомагати один одному, бути ввічливішими один з одним, добрішими, гуманнішими, щирішими та вихованішими. Сподіваємося, що ви впораєтеся і зможете знайти розгадку. Девіз написаний на окремих папірцях і вам його потрібно зібрати. На кожній планеті, яка буде траплятися на вашому шляху ви будете отримувати по слову-підказці і наприкінці подорожі ви зможете скласти цілий вираз, який допоможе встановити мир та злагоду на нашій планеті. Бажаємо вам успіхів.»
- Ну що, діти, допоможемо? (ТАК)
- Отже вирушаємо у подорож. Наш клас поділено на групи.
От і  з’явилася  перша планета на нашому шляху. Назва цієї планети «Компліменти». 
SMS. О, нам надійшло повідомлення, зараз ми з вами його зачитаємо.
ПОВІДОМЛЕННЯ: Жителям планети «земля». Вам потрібно одягнути дерево листочками із добрих слів. Якщо ви впораєтеся, то отримаєте першу підказку.
Отже, ось дерево, на яке нам потрібно нанизати листочки з добрими словами. Листочки у вас на партах. Ваше завдання: якомога більше повісити листочків на дерево. Ну що, готові? Почали. (5 хв)
Добре. Молодці, добре попрацювали. А ось і перша підказка.
Полетіли далі. Ось і друга планета під назвою «Протилежності»
SMS. Знову повідомлення. Зараз дізнаємося, що нам потрібно буде робити на цій планеті.
ПОВІДОМЛЕННЯ: Щоб отримати  слово - підказку вам потрібно скласти антонімічні пари слів і портрет «Доброї людини».
Перш ніж ми приступимо до виконання завдання я хочу вам розповісти легенду про добро і зло.
Жили на вулиці двоє сусідів. Одного разу один зробив другому зло.
Ображений чоловік,прагнучи відповісти помстою, вирушив до мудреця за порадою. Що ж мудрець йому запропонував? Відповісти зловмиснику добром. Сусід послухався, а у відповідь знову отримав зло. Мудрець і тут порадив не шкодувати добра. Сусід ще раз послухався, віддячив добром. Але через деякий час у відповідь знову  одержав зло. Сусід прийшов до мудреця і той йому знову порадив віддячити добром.
- Але я вже стомився віддячувати йому добром,- заперечив сусід.
- Якщо зловмисник не стомився від зла, то чому ж ти стомився від добра?- відповів йому мудрець.
ОБГОВОРЕННЯ: Яка головна думка цієї легенди?  Який висновок можна зробити?             
А тепер дайте мені відповіді на наступні питання:
1.                             Які почуття можуть жити у душі людини?
2.                             Які з них ми вважаємо позитивними?
3.                             Які з них ми вважаємо негативними?
РОБОТА В ГРУПАХ
У вас на столах лежать папірці з перерахуванням позитивних і негативних рис характеру. Ваше завдання утворити пари протилежностей: наприклад- добро-зло і так далі. Починайте працювати.
До якого висновку можна прийти проаналізувавши  записане?
(Людина – це збір людських якостей у якому постійно живуть противоположності, і людині постійно треба робити вибір, якому почуттю надати перевагу) 
СКЛАДАННЯ ПОРТРЕТУ ДОБРОЇ ЛЮДИНИ
З чого починається людина? Якими рисами характеру вона повинна бути наділена щоб творити добро. У вас на партах є схема: ДОБРА ЛЮДИНА. Вам потрібно у пустих кружечках вказати ті риси характеру людини, щоб її можна було вважати доброю людиною на вашу думку. (Діти записують, а потім обговорення).
Так, добре, ось ми і отримали другу підказку. Ну що,готові? Тоді уперед до нової планети. А  ось і вона: планета «Планета вихованості».
SMS. На цій планеті слова загубилися, або втратили свій зміст. Тому вам потрібно повернути всі слова на своє місце і ви зможете отримати третю підказку.
Ну що, діти, готові? Допоможемо жителям цієї планети виправити помилки? Тоді почали.
Речення з помилками:
1.                             Проходити на своє місце в кінотеатрі треба спиною до тих,хто сидить.
2.                             Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.
3.                             Ввічливі діти ніколи не поступаються своїм місцем у тролейбусі або в автобусі старшим.
4.                             Виховані діти обгортку від цукерки викидають на тротуар.
5.                             Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.
6.                             Виховані діти завжди лазять по деревах.
7.                             Дівчатам слід витирати руки об сукню.
Молодці! Ви отримали третю підказку. Полетіли далі. А ось і наступна планета «ввічливості»
SMS. Вам потрібно вірно і швидко відповісти на питання семафора і тоді він вам відкриє шлях і дасть четверту підказку.
Тепер, діти, все залежить від вас, чи дозволить семафор рухатися далі. У вас на столах лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольору. Я буду зачитувати вам репліки. А ви повинні сказати де правильно поводяться діти, а де ні. Якщо правильно – зелений, неправильно – червоний.
РЕПЛІКИ:
1.                             «Дайте мені хлібину»,- звертається хлопчик у магазині до продавця.(червона)
2.                             « Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисне»,- говорить дівчинка в автобусі дідусю.(зелена)
3.                             «Покличте до телефону Марину»,- просить дівчинка.(Червона)
4.                             «Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі», сказав хлопчик бібліотекареві.(червона)
5.                             «Люба бабусю! Я із задоволенням вам допоможу!»- говорить дівчинка своїй бабусі.(зелена).
І як підсумок давайте зачитаємо ось такий гімн ввічливості:
ГІМН ВВІЧЛИВОСТІ
Обіцяємо ввічливими бути,
Завжди «спасибі» говорити.
«Добрий день» та «До побачення»
Мають в житті важдиве значення.
Обіцяємо ввічливими бути,
У боротьбі зі злом добро здобути.
Нечему вразити мечем чарівним -
Словом щирим і вірним!
А ось і четверта підказка. Молодці! Добре попрацювали. Тож давайте рухатися далі. Наступна планета «Народної мудрості». О, тут трапилася пригода: зі скриньки народної мудрості повисипалися перлини – слова народної мудрості.
SMS. Вам потрібно зі слів скласти прислів’я і приказки і ви отримаєте п’яту підказку.
Готові! Тоді зі слів, які у вас лежать на партах у конвертах вам потрібно зібрати по три прислів’я або приказки.
КОНВЕРТ №1
1.                             Тяжко тому жити, хто не хоче робити.
2.                             Що хата має, тим і приймає.
3.                             Чим багаті, тим і раді.
КОНВЕРТ №2
1.                             Слово щирого вітання дорожче за частування.
2.                             Аби руки та охота, буде зроблена робота.
3.                             Лінивому все ніколи.
КОНВЕРТ №3
1.                             Бджола мала, а й та працює.
2.                             Землю прикрашає сонце, а людину - праця.
3.                             Добре у світі тому, хто працьовитий.
Добре. Молодці. Ви отримуєте чергову підказку. А ми знову подорожуємо. І нам залишилася лише одна підказка і ми зможемо допомогти жителям планети «Доброта». А ось і остання планета під назвою «Дружба».
SMS.  Щоб отримати останню підказку вам потрібно згадати приказки та прислів’я про дружбу, скласти ознаки справжньої дружби та з’ясувати  чи готові ви самі бути справжнім другом.
Доброта і чуйність, співпереживання і щиросердечність - це завжди було в характері українського народу. У наших традиціях завжди допомагати людям, підставляти плече у скрутну хвилину,заступатися за беззахисного і скривдженого. І як приклад розкажемо вам такий випадок:
 Прибіг щодуху син додому й до тата голосно гукає:
- Тато,тато, а я провідав у лікарні свого товариша. То ж правда я хороший друг і маю добре серце.
Замислився татко на хвилинку і так відповів сину:
- Коли тебе в тяжку хвилину людина виручить з біди,
Про це добро, аж поки віку, ти, сину, пам’ятай завжди.
Коли ж людині ненароком ти зробиш сам добро колись,
Про це забудь, аж поки віку, мовчи й ніколи не хвались.
Як ви розумієте ці слова?
Найбільшим же людським скарбом є дружба. Я навіть не запитую, чи хочеться кожному з вас мати друга - справжнього, вірного, який завжди допоможе, підтримає, з яким біда - півбіди, а радість - подвійна. Звичайно, хочеться! І щасливий той,хто має такого друга!
Розкажіть мені, будь ласка, вірші про дружбу.

Десь  далеко  в  небі  синім  дві  хмаринки  посварились, 
і  розбіглися  по  світу,  сірі  і  сумні... 
І  тепер,  коли  ти  бачиш,  як  ідуть  холодні  зливи, 
Знай,  що  то  хмаринки  плачуть  у  височині... 

Тож  якщо  ти  маєш  друга,  не  сварися  з  ним  даремно, 
Бережи  його,  бо  раптом  втратиш  назавжди... 
І  тоді  страждати  будеш,  як  хмаринки  ті  у  небі, 
Що  не  можуть  одна  одну  й  досі  віднайти...

Дружба, дружба над усе,
 Дружба радість нам несе.
 Дружба всім нам дорога,
Дружба жити помага.

 Якщо друг у тебе є,
 Життя радісним стає.
Разом можна все зробити,
                                     Тож без друга не прожити.

В житті усім потрібна дружба:
І для розваг, і для журби, й для служби.
Із другом легше в світі жити,
Але й дружити треба вміти.

Слід другові допомагати,
В пригоді завжди захищати,
Слід жарти друга розуміти
Й самому жартувати вміти.

Коли ж якесь нерозуміння,
Потрібно виявить терпіння.
При сварці – швидше помиритись
       Не варто з друзями сваритись.
        
Людина  може  жити  й  не  тужити,
Коли  умітиме  по  справжньому  дружити.
Бо  друг  в  житті  –  це  вам  не  просто  так,
А  це,  напевно,  що  від  Бога  знак.

Товариша  не  можна  ображати,
Його  потрібно  вміти  поважати.
Не  кидайте  ви  друга  у  біді  –
Він  допоможе  й  вам  колись  тоді.

Умійте  й  порадіти  ви  за  друга,
І  ви  забудете  відтак,  що  таке  сум  і  туга .
Робіть  добро  й  великі  і  малі,
І  будуть  друзями  всі  люди  на землі.

Добре.  Народна мудрість стверджує, що треба менше говорити про добро, а просто проявляти милосердя до тих, хто цього потребує.  На плакатах ви бачите ще прислів’я про дружбу.

Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже.
 З дурнем дружити – свій розум тратити.
 Не варто з другом сваритися, бо доведеться миритися.
 В лиху годину пізнаєм вірну людину.
Дружба та братство – найбільше багатство.
Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти.

Людина не може жити  серед людей і бути самотньою. Нас оточує велика кількість людей, ми спілкуємося між собою. З одними нам легко, з іншими ми почуваємося дещо напружено, з кимось товаришуємо, дружимо, з кимось – просто підтримуємо ділові стосунки.
·                             Ось ми і отримали останнє слово – підказку. Тепер давайте ж допоможемо жителям планети «Доброта». Який же девіз можна скласти з даних слів. Так вірно, це
« Віддай людині крихітку себе - за це душа           наповнюється світлом.»
Не говори про доброту
Не говори про доброту,
Коли ти нею сам не сяєш,
Коли у радощах витаєш,
Забувши про чужу біду.

Бо доброта не тільки те,
Що обіймає тепле слово.
В цім почутті така основа,
Яка з глибин душі росте.

Коли її не маєш ти,
То раниш людяне в людині.
Немає вищої святині,
Ніж чисте сяйво доброти.
О. Довгий

Ось і дійшла кінця наша виховна година. Сподіваюсь, що вона збагатила вас, допомогла доторкнутися душею до людських витоків добра і милосердя. Нехай не черствіють ваші душі в щоденних клопотах, бережіть серця від усякого зла.
Перед вами чистий аркуш паперу, обведіть свою руку. Напишіть  на долоні  добрі свої риси характеру. Ми з ваших долоньок сплетемо віночок доброти і милосердя як символ- герб Планети Доброти.
Мені б хотілося сказати, що наш клас, наша школа – це наша Планети Доброти.Хай же завжди панує на ній повага, взаємопорозуміння, мир та злогода.
Гра „Я дарую тобі” 
(Жителі планети  „Доброти” дарують  нам свічку – символ добра і чистоти, вогник тепла і світла. Діти по черзі передають один одному свічку по колу )
Я тримаю в руках свічку – і кожен, до кого потрапляє вона, має сказати своє слово з приводу сьогоднішньої розмови, яка б розпочиналася словами: ”я думаю”, „я хочу”, „мені здається”. 
І ось свічка знову потрапила до мене.
Пам’ятайте, діти! Ми завжди повинні нести іншим світло любові й доброти.
 Пісня „Сонячний промінчик”
Я сонячний промінчик
В долоньки покладу,
Я сонячний промінчик
До ладу доведу.

                                                                         Приспів:
Світи, світи, промінчик,
Віддай своє тепло,
Щоб хоть на мить тепліше
Усім, усім було.
Щоб хоть на мить тепліше
Усім, усім було!

Я і чужих, і рідних,
І всіх, кого люблю,
Промінчиком чарівним
Розраджу й звеселю.
Приспів.
Якщо в моїх долоньках
Загасне раптом він,
Я в Сонечка- у Бога-
Візьму іще один.

Нехай існує істина стара –
Людина починається з добра.




Виховна година


Тема: Моя Україна.


Мета: виховувати почуття патріотизму, любові до рідного краю, пошану до свого  народу, бажання приносити користь своїй країні; розвивати громадянську свідомість, пізнавальні інтереси.
Обладнання: стенд «Державні символи України», вишиванки, вишиті рушники,   рослини-обереги, малюнки, плакати.

Хід заняття
І. Організаційний момент
1.         1 Вересня.

Цей день незвичайний приходить до нас,
І всім до навчання ставати вже час.
Зібрались ми разом знання вшанувати,
Бо трішки набридло вже відпочивати.
Що ж , Перше вересня – чарівний день!
Це перша пісня із шкільних пісень,
Що буде цілий рік дзвеніти
І закликати учнів вчити…

Право на освіту записано в Основному Законі нашої держави, який прийнято 28 червня 1996 року.
    Ст. 53: Кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обовязковою.
2. Гра «Країна мрій»
  З якими поняттями асоціюється у вас слово «знання»?
ІІ. Повідомлення теми і мети заняття
1.                 Красивий, щедрий, рідний край
І мова наша - соловїна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься  …     (Україна).
   2. Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Щасливі ми, що народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут корінь українського народу. І де б не були скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємося аж до сліз, зачувши рідне слово, вслухаємось у чарівні мелодії пісень, вбираємо в себе ніжні звуки української мови. Україна – це наша історія. Бо поки ми пам’ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація. Від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України.
ІІІ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
1.                 Асоціативний кущ  «Україна»
2.                 Бесіда «Що для кожного з вас Україна?»
   ( Україна – це рідний дім, рідне село, мелодійна, ніжна мова, вишиванки, верба і калина…).
3.                 В кожної людини є своя маленька батьківщина – це її домівка, вулиця, село, що є частиною великої Батьківщини.
-                     Яке місце на нашій планеті вважається найкращим?
-                     Але чому ж так ніжно тріпоче серце при згадці про старе дерево чи скромні квіточки. що ростуть біля батьківського порогу? Мабуть тому, що серце приростає саме до рідної землі, яка випестила тебе і яку ти зігрів своїми руками. І так буває завжди – любов до великого і безмежного починається з любові до малого. Рідний куточок землі стає для людини найкрасивішим та наймилішим.
-                     Ми часто чуємо словосполучення «рідна земля», «рідний край». Що означають вони?  Послухаємо вірші:

Поле широке, небо високе
В променях сонця сія.
Верби. Калина… В даль пісня лине –
То Україна моя.

Є у всіх одна країна,
Найрідніша нам усім.
То прекрасна Україна,
Нашого народу дім.

Моя Україно, тебе я кохаю –
Тут дім мій, тут друзі живуть.
Тут мовою рідною пісня лунає
І мальви по селах цвітуть.

Україно, земле рідна,
Земле сонячна і хлібна,
Ти навік у нас одна,
Ти, як мати, найрідніша,
Ти з дитинства наймиліша,
Наша отча сторона.

У рідному краї і серце співає,
Лелеки здалека нам весни несуть,
У рідному краї і небо безкрає,
І ріки-потоки, мов струни течуть.

Одна Батьківщина, і більш не буває.
Місця, де родилися, завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,
Той долі не знайде в житті.


4.                 А що значить бути громадянином України?
  (Дотримуватись законів України, дбати про добробут і розквіт України).
-                     Чи вважаєте ви себе громадянами?
5.                 Зачитування вірша В.Симоненка, обговорення змісту.
Люди – прекрасні. Земля, мов казка.
Кращого сонця ніде нема.
Загруз я по серце у землю вязко.
Вона мене цупко трима.
І хочеться бути дужим,
І хочеться так так любить,
Щоб навіть каміння байдуже
Захотіло ожити і жить!
Воскресайте, камінні душі,
Розчиняйте серце і чоло.
Щоб не сказали про вас грядущі:
-                     Їх на землі не було…
6.                Повчання Володимира Мономаха дітям
Стався до інших так, як хочеш, щоб ставилися до тебе.
Зміцнюй тіло й душу, просвітлюй розум.
Працюй так, щоб після тебе нічого не переробляли.
Будь завтра кращим, ніж ти є сьогодні.
Не давай сильним принижувати слабких.
Не залишай хворих, не забувай про бідних.
Не май гордині ані в розумі, ані в серці.
Пізнавши все добре, памятай, а чого не знаєш – того навчайся.
Живи для Батьківщини та люби людство.

7. Робота в групах.
( У кожної групи стрічки паперу, на яких записано по одному твердженню з переліку сімейних традицій і цінностей. Відібрати :
І група – «Сімейні традиції»
ІІ група – «Сімейні цінності».
·               Вишивання рушників, серветок, сорочок.
·               Принциповість у взаєминах.
·               Спільна праця батьків і дітей на присадибній ділянці.
·               Наслідування дітьми професії батьків, родинні династії.
·               Довірливе спілкування між батьками і дітьми.
·               Дбайливе ставлення кожного до своїх рідних.
·               Дотримання порядку в домі.
·               Взаємоповага членів сімї.
·               Справедливість у оцінюванні вчинків.
·               Шана померлим родичам.
·               Перехід родинних коштовностей з покоління в покоління.
·               Підтримання позитивних емоцій в сімї.
·               Відзначення днів народження членів родини.
·               Духовне вдосконалення.
·               Приготування страв національної кухні.
·               Використання у святкові дні національного одягу.
8.                 З батьківської хати розпочинається пізнання світу. Тут ми навчаємося цінувати хліб і сіль, поважати старших, шанувати батька й матір, бути терплячими, чесними і роботящими. І куди б ми не пішли від батьківського порогу, ніколи не забудемо рідну домівку.

Ми починаємось з любові, яку мережили батьки,
Вона у пісні колисковій, ішла стежками крізь роки.
Вона у хаті найтеплішій, де ми так швидко проросли,
Там, де земля за всіх рідніша, там, де нас рідні берегли.
Там, де чекають тато й ненька, там, де ялинка у дворі.
І завжди рано-пораненьку на них сідає дві зорі.
     Сенкан «Батьківщина».

9. Ви, діти, щасливі, що народилися і живете на такій чудовій, багатій, мальовничій землі – Україні.
    Багато наших земляків у віршах і піснях розкривали душу українського народу. Пісні М.Вербицького «Ще не вмерла України» судилося стати національним Гімном України. (Ст. 20 Конституції України).
    Конституція – Основний Закон держави.
Нова Конституція України була прийнята 28 червня 1996 року.
    Про утвердження нашої державності і самостійності свідчить і те, що ми маємо малий герб України – тризуб і жовто-блакитний прапор.
-                     Ви, діти, наймолодші сини і дочки нашої Вітчизни. Майбутнє України у ваших руках. Від вас залежить, яким воно буде.
-                     Гронування  «Кольори прапора»:
Синій – вода, небо, волошки, незабудки …
Жовтий – сонце, лан пшениці, зерно, соняшник …
-                     Творча робота «Малюємо тризуб».
10.            Розсипанка
Х*Ч  М*Л*Й  Я,  Н*В*Л*К*Й,
З*Т*  Д*БР*  ЗН*Ю,
Щ*  КР*Й  Р*Д*Н*Й  -  УК*А*Н*,
Я  Ї*  К*Х*Ю.
11. Рослини-символи
 До рослинних символів відноситься верба, дуб, тополя, калина, мальва, барвінок, чорнобривці, любисток тощо. З рослин дівчата плели віночки, і кожна квітка в них щось символізувала.
Деревій – нескореність,
Ромашка – доброту і ніжність,
Калина – красу та дівочу вроду,
Барвінок – життя,
Любисток – людська відданість,
Чорнобривці – вроду,
Безсмертник – довголіття,
Незабудка – память,
Ружа – любов.
12. Вікторина «Моя Україна»
- Хто є авторами слів і музики Державного Гімну України?
- Що означають кольори в українському прапорі?
- Яка найбільша річка України?
- Які моря омивають кордони нашої держави?
- Назвіть гори на території України.
- Хто автор рядків: «Можна все на світі вибирати, сину,
                                  Вибрати не можна тільки Батьківщину»?

ІV. Рефлексія
















Свято Миколая

для 1-4 класів


1.Є свято гарне в Україні. 
Є свято казки чарівне. 
Що Миколай в святій ряднині 
Слухняним ласощі несе.


2.
Це свято раз буває в році. 
Воно нікого не мине. 
Бо Миколай Святий із неба. 
В оселю кожну зазирне.

3.Нічка таємнича,  ніченька казкова
Приходить щороку й щораз загадкова.
Тільки раз у році нічка ця буває, 
коли Миколайко дари посилає.

4.Місяць й зорі ясні землю освітляють.
Мами своїх діток спатоньки вкладають.
Й коли нічка темна всіх покриє сном,
Тоді Миколайко стане під вікном.

5.Зорі ясно сяють й світить місяченько,
Щоби Миколайку в ніч було видненько.
Дорога далека з неба до землі –
Там Його чекають діточки малі.
6.Він везе гостинці повен-повен міх,
Щоб обдарувати діточок усіх.
 Їде Миколайко до любих малят,
Лишень чути дзенькіт казкових санчат.
7. Цієї ночі як ніколи
Радіє ліс, радіє поле,
На Небі музика весела,
Радіють всі міста і села

Пісня „Всі маленькі діточки”

http://x-minus.org/track/111526/%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9.html
Всі маленькі діточки свято те чекають 
І швиденько під подушки зранку заглядають
 

Приспів:
 
Святий Миколай завітай до нас
 
щиро дякуємо ми в цей святковий час
 

Чемним діточкам приніс солодкі даруночки
 
а комусь подарував дуже гарні різочки
 

Приспів
 

Чудо творить Миколай, всім допомагає
 
кожну хату і родину з святом привітає
 

Приспів 

                    
  Входять зірочки:
Накінець-то, друзі милі,
Ми діждались тої хвилі,
Що з небесного престола
Зійде пресвятий Микола.

Темна нічка за шибками,
Сніг біленький мерехтить,
Небеса блистять зірками,
Десь дзвіночок гомонить.

Миколай вже поспішає,
А з ним ангели малі,
В кожну хату він загляне,
Бо дарунків хочуть всі.
 

Ніч розкрила чорні крила,
Землю в темряву сповила.
Сніг засипав всі дороги,
І поля, і перелоги.


Пісня „Нічка - чарівничка”
http://x-minus.org/track/40822/%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9.html
 Нічка-чарівничка глянула у шибку.
Я затулю вічка, та засну не швидко.
Вдень була я чемна, бо сьогодні, знаю,
Що для чемних дліток є дарунки
В святого Миколая.
П р и с п і в:
Ходить по землі святий Миколай,
Тільки ти засни і його чекай!
Ти лише повір в те, що він прийде,
 
Якщо будеш ти добрим до людей.


Уночі на небі зіронька засяє,
Чарівник ласкавий в гості завітає.
А ясного ранку під подушку гляну
І від Миколая подарунок з радістю дістану.
П р и с п і в.

 Хочу Миколая щиро попросити
Щоб чарівна казка панувала в світі
Щоб не обминула жодної хатини
 
Бо її чекає з нетерпінням кожная дитина
П р и с п і в.


Ані сліду не видати,
Ні стежиночки до хати.
Як же Миколай святий
Знайде стежку до дітей?

                 Вітер (вбігає з метлою):Не турбуйтесь,ясні зорі!
Вітер радо вам поможе.
Гляньте, ось мітлу я маю,
Всі шляхи позамітаю,
Брами всі повідчиняю
Я святому Миколаю.


            (Замітає шляхи, зірочки присвічують)
Зірочка:

О, спасибі, Вітер-брате!
Гарно вмієшь замітати.
Може б, ти ще допоміг,
Щоб світити місяць міг?
В темну ніч їзда тривожна,
Заблудити легко можна....


Вітер:
Добре! Я під небо злину,
Сіру плаху з нього скину.
Вийде місяць з-поза хмар,
Ясний витягне ліхтар,
І усі шляхи осяє
Пресвятому Миколаю!


               Замітаючи сніг, виходить за лаштунки.

Зірочка:
Гляньте, місяць в небі світить!
Вже чекають чемні діти
На святого Миколая.
Ми йому на зустріч йдем.
В кожну хату заведем.


Пісня „Ішов Миколай лужком-бережком” (відео)

/www.youtube.com/watch?v=a-S7fbGs6Hw
Ішов Миколай лужком-бережком.
Святий Миколай із повним мішком.
 
Приспів: 
   Від хати до хати біленьким сніжком |
   ішов Миколай із повним мішком.     |
 
Із неба до діток ішов поспішав
І їм під подушку даруночки клав
Приспів.
 
Тяжкий і великий у нього мішок. 
А в ньому дарунки для всіх діточок. 
Приспів.
 
Ішов, усміхався крізь темну пітьму. 
А зіроньки з неба світили йому.

Чортики:
Ой, холодна тут зима –
В пеклі ж холоду нема,
Вибиравсь я, наче вліті!
В пеклі – жар, зима – на світі.


Я без шапки, без кожуха,
Відмерзають хвіст і вуха.
От біда! Чи довго ждати,
Поки всунусь десь до хати,

Де живуть погані діти,
Треба ж кості розігріти!




 Привіт, дзень добрий, гутен таг! (Кланяються).
Вітаю вас на різний смак.
До вас примчав я аж із пекла,
У вас — зима, в нас — хата тепла,


У вас — мороз за хвіст щипа (показує хвоста),
І снігу в очі насипа,
Не дивіться, що я тут гість,
Морозить, студить, як на злість.           

              Під звуки музики пританцьовують  та співає:Ух, ух, ух, ух, ух....
Замерзає в мене дух!
Не поможе тут і плач –
Грійся, чортику, та й скач!
               (перестає танцювати).


                  (В кінці залу задзвонили дзвони).

Трохи розігрівсь.... Та цить!
Чути здаля сніг скрипить! 

О, це вже ангели сходять з неба,
Десь би тут сховатись треба.


 Даремно ми сюди пригнались,
Замерзли, нежиті набрались. (чихає)
Брели снігами без кожуха,
Відморозили і ніс, і вуха.
Друзів тут наших нема –
Все пропало.... все дарма!...

             Заходять Ангелики

 Любі хлопчики й дівчата,
Вас вітають ангелята!

 (Чортик чхає за завісою).
Ангел
-Тихо, діти! Хтось тут є, треба подивитись.
 Ангелики шукають когось на сцені, знайшовши, тягнуть за хвостики чортиків на сцену.
Геть, антипко, то дарма,
Лінюхів у нас нема.
Правда, діти, що нема? 

Геть, антипко, то дарма —
Неслухняних в нас нема.
Правда, діти, що нема?

Ангелики проганяють чортиків.
Вчитель:
-         Ангелики, діти,  принесли нам мультфільм про чемних і вредних діточок, ми зараз його переглянемо, може хтось впізнає тут себе?  І скажете нам, хто краще поводився: хлопчик чи дівчинка?

Діти переглядають мультфільм

Левко Дурко і Оленка - Миколай до мене не прийде ...

 youtube.com/watch?v=RjOcZkzrd6g
Скоро у наш рідний край
Завітає Миколай.
Ті, хто слухав маму й тата,
Отримають даруночків багато.
Ну, а ті, хто шкоду робить,
Тільки різочку зароблять.

 В небі ангели працюють,
Щоб зраділи всі малята,
Миколаю віз влаштують,
Бо чекає кожна хата.

 Про пташок і про звірят,
про усіх – усіх малят,
про бабусю, маму й тата –
про усіх він мусить дбати.

Комусь треба кожушину,
комусь ласощів торбину,
а кому добра і світла,
щоб в цю ніч любов розквітла,
щоб до кожного у хату
завітало справжнє свято.

Ангел 
А тепер, діти, заспівайте пісню про Миколая, він почує її та швидше прийде до вас.

Вже надходить ніч чарівна спить увесь рідненький край.
Ось, ось в наші всі оселі завітає Миколай.
Приспів:
Миколай, Миколай, ти до нас завітай.
Всім малятам усміхнись щирим серцем пригорнись.

Жде його малеча вся,  ой, радіє дітвора,
І усі, усі дорослі Миколая ждуть у гості.
Приспів.

Вже ідуть морози люті і паде пухнастий сніг,
Миколая ждуть усюди, всі в у цю чарівну ніч.

        Миколай
Доброго дня, любі діти, шановна громадо! Я прийшов до вас із далеких небесних просторів і приніс вам благословення від Бога.


Нині свято в вашім домі
І я вас вітаю,
Гараздів, здоров’я і доброї долі
Щиро вам бажаю.
Колись в цій школі я вже був,
Дарунки дітям роздавав,
До праці всіх вас закликав,
Наказував вам чесно жити,
Від зла тікати, а добро творити.

Сьогодні я приніс вам солодкі й смачні подарунки й усіх ними наділю:
 і чемних, і, навіть, не зовсім чемних, бо ви всі мені любі й милі.
 Я дарунки оті просто так не даю.
За всі гарні справи я торбину свою
Розв’яжу для дітей, що достойні наград,
Котрі мають повагу і до буднів, і свят.
Котрі бога шанують в юнім серці завжди,
Він спасе від невдач, відверне від біди.
Ану, дітки, тут нам усім розкажіть,
А чи були ви слухняні? (
ТАК)
А в школі добре вчилися? (
ТАК)

Ці дарунки, діти, роздадуть ангели господні,
А ви нам вірші розкажіть та й заспівайте сьогодні. 


                     Діти розказують вірші

Святий та добрий Миколай,
До нас у школу завітай,
На нас, маленьких подивися
І подарунків всім нам дай.

Забілів снігами гай —
Їде святий Миколай!
Коло нього на крилятах
Синьоокі янголята.

Хоч надворі зимний час,
Не забув Святий про нас,
В кожнім мешканні дитинці
Гарні він дає гостинці.

Просим ми Тебе, Владико!
Втіху нам зроби велику,
Радість нам найбільшу дай:
Звесели наш Рідний Край

Лиш раз в рік таке буває:
Господь небо відкриває,
І на землю поспішає Миколай.
В кожну хаточку, домівку,
Чемним дітям під голівку
Ласку Божу залишає Миколай

Святий Миколаю, прийди до нас з раю,
Принеси нам дари кожному до пари.
Цукерочок смачненьких, булочок пишненьких,
Книжечок багато читати у свято.
Миколаю, Миколаю, я тебе чекаю.
Тебе люблю, Тебе кличу, святий Миколаю!


Пісня”Ой хто, хто Миколая любить”
www.youtube.com/watch?v=c4cNnZgMW18

 Ой, хто, хто Миколая любить,
Ой, хто, хто Миколаю служить,
Тому святий Миколай,     
На всякий час помагай,    
Миколай!                  

Ой, хто, хто спішить в Твої двори,
Сего Ти на землі і в морі
Все хорониш від напасти,  
Не даєш му в гріхи впасти,
Миколай!                  

Миколай, молися за нами,
Благаєм Тебе зі сльозами.
Ми Тя будем вихваляти,    
Ім'я Твоє величати,      
На віки.                  

Ой, хто, хто Миколая любить,
Ой, хто, хто Миколаю служить,
Тому святий Миколай     
На всякий час помагай,  
Миколаю.                
Ангел
Вітаю вас, милі люди,
При вашій родині.
Нехай добро з вами буде,
І щастя віднині.


Нехай смуток ваш і горе
Спливуть за водою,
І утопить їх хай море
Зі слізьми і бідою.



Ангел

Мир несу я вам в оселі,
Щирість, правду, згоду,
Щоб завжди були веселі
Діти в вашім роді.


Щоб серця в вас не черствіли,
Не були байдужі,
Щоб ви інших розуміли
В голоді і стужі.

Щоби неправда в домі вашім
І не ночувала,
Щоб лиш правда в серці вашім
Завжди панувала.

Миколай
От настав прощатись час,
Залишаю вже я вас.
Будьте добрі й завжди щирі,
Живіть в злагоді і мирі.

Мамі й татку помагайте,
Менших себе не чіпайте.
Вчителям у поміч будьте,
І мене ви не забудьте.

Швидко мчиться часу лік,
Знов прийду я через рік
На велике, світле свято.
З Миколаєм вас, малята!

Звучить музика. Миколай роздає дарунки.


Пісня „За вікном летять сніжинки”
Миколай спішить до нас.
Прикрашаємо ялинки,
Настає різдвяний час.

Коли мрії оживають,
Коли в казку вірять всі,
Вогники яскраво сяють,
Закликають в кожний дім.

Приспів: (2)
Святий, святий Миколай,
Ти до нас прийди, прийди,
Святий, святий Миколай,
Подарунки принеси!

Ми чекаємо на Тебе
Цілий довгий-довгий рік.
Нам з тобою так весело,
Ти приносиш радість, сміх.

Просимо Тебе ласкаво,
Не забудь, не оминай,
Своїх діточок вкраїнських
Із святами привітай!

Приспів. (2)

З Різдвом Христовим!

1 коментар:

  1. Я хочу висловити велике спасибі Д-ру WALE за чудову роботу, яку він зробив для мене, допомагаючи мені зберегти мій шлюб, мій чоловік попросив лист на розлучення через те невелике непорозуміння, яке у нас було за останні кілька місяців, і я ніколи не хотіла цього, тому що я так люблю свого чоловіка, і всі наші інвестиції були спільним бізнесом, і я не хочу бути далеко від своєї сім’ї та двох своїх прекрасних дітей. Мій друг розповів мені про Д-ра Вейла і про те, як він також допоміг їй з її сімейними проблемами, тому мені довелося зв’язатися з ним, тому що я не хочу, щоб чоловік заповнював лист про розлучення, і я хочу зберегти свою сім’ю разом, і після зв’язку з ним я мені сказали, що мені потрібно зробити, і коли я збирався бачити результат, я зробив так, як доручив Д-Р WALE, і через кілька днів мій чоловік зателефонував мені і почав просити прощення, і це все було схоже на сон для мене, і ми ми знову живемо щасливо разом, і все завдяки Д-ру Вейлу. Зв’яжіться з ним сьогодні, щоб отримати допомогу в шлюбі за номером WhatsApp/Viber: +2347054019402 або електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити